آموزش استفاده

پرفروش ترین فندک های زیپو_بخش اول

سلام به تمامی همراهان عزیز فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر.  در مقاله امروز سعی داریم به بررسی پرفروش ترین فندک های زیپو بپردازیم.پس با این مقاله همراه ما باشید و نظرات خود را برای ما بنویسید.

مقدمه

معمولا وقتی قصد خرید وسیله ای را داریم سعی می کنیم بهترین انتخاب را با بودجه و شرایط خود داشته باشیم.شروع به تحقیق و جستجو در مورد وسیله مورد نظر می کنیم و با برند و مدل های دیگر مقایسه می کنیم.ما برای شما کار را ساده کردیم و پرفروش ترین فندک های زیپو رو برای شما آماده کردیم.

 

1_فندک زیپو کد 49864

فندک زیپو کد 49864

 

فندک زیپو کد 49864 ، با تولید محدود و با رنگ مشکی و بدنه پولیش خورده به مناسبت 90 سالگی زیپو عرضه شد و توانست رضایت خریداران را جلب کند.جنس این فندک از برنج است.فندک محصول سال 2022 است و از خانواده آرمور است.

طرح فندک شبیه سنگ مرمر است.اگر به فندک های کلکسیونی علاقه دارید ولی تا کنون موفق به تهیه آن نشده اید،جای خالی را با فندک سالگرد 90 سالگی زیپو پر کنید.

این مدل در جعبه لوکس و منحصربه فرد یاد بود عرضه می شود.

 

 

2_فندک زیپو کد 218

218

 

فندک زیپو کد 218 ، یکی از کلاسیک ترین فندک های کمپانی زیپو است که سال های سال در حال تولید است و همچنان یکی از انتخاب ها برای خرید است.

رنگ مشکی مات فندک که کوره ای است و از بین نمی رود در کنار قیمت اقتصادی فندک این فندک را در زمره پر فروش ها قرار دارد.

ظاهر مردانه پسند فندک نیز یکی دیگر از مزیت های این فندک است.

3_فندک زیپو کد 200

فندک زیپو کد 200 ، با رنگ نقره ای و از خانواده کلاسیک است.این فندک برس خورده به گفته کمپانی زیپو از زمان تولید در سال 1933 م

فندک زیپو  کد 200

حبوب ترین فندک زیپو است.رنگ نقره ای و برس خورده در کنار ظاهر کلاسیک فندک از این محصول یک اثر بی نظیر ساخته است و کماکان یکی از پر فروش ترینفندک های زیپو است.

قیمت فوق اقتصادی و مناسب حکاکی بودن مزیت های دیگر این محصول است.

4_فندک زیپو کد 207

فندک زیپو  کد 207

 

فندک زیپو کد 207 ، ظاهری ظریف دارد که این فندک را به یک هدیه کلاسیک تبدیل می کند. یک طرح سفارشی روی فندک خود ایجاد کنید تا به این فندک یک حس شخصی بدهید!

این محصول که در سال 2001 معرفی شد، ظاهری “پریشان” دارد و حتی در صورت نو بودن به فندک ، ظاهری جیبی می دهد. تمام سطح فندک، از جمله کناره‌ها و پایین، در یک محیط مخصوص چرخانده شده است تا خراش‌ها و خراش‌های تصادفی یک فندک محبوب و پرکاربرد تکرار شود.

این فندک نیز مانند 2 3 مدل قبلی ، فندکی اقتصادی محسوب می شود.

فندک زیپو اصل کد 49803

5_فندک زیپو کد 49803

یکی از خاص ترین فندک های کمپانی زیپو با طرحی بنام کیمیاگر است.این فندک از سری خانواده کلاسیک است.جنس بدنه فندک زیپو کد 49803 از برنج است و طراحی بدنه ان بصورت پنج طرفه است.

به لطف تکنولوژی 540 رنگ، با نت‌ها و طرح‌های الهام‌گرفته از تفکرات باستانی، سطح کامل فندک پوشش داده شده است.

رنگ کرم مات فندک یک حالت آنتیک و قدیمی به مدل داده است.

با توجه به قابلیت wind Proof بودن آن این امکان را به شما میدهد تا در هنگام وزش باد هم به راحتی از فندک زیبایتان استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا به شما کمک کنیم تا اگر در انتخاب فندک مورد نظرتون دچار تردید شدید ، بتوانید راحت تر گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما می توانید تمام فندک های فوق را از فروشگاه ما تهیه کنید.تمامی فندک ها با گارانتی و جعبه اصلی  زیپو ارائه می شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر آماده است تا به شما کمک کند تا با خیالی آسوده اقدام به خرید فندک های اورجیال بفرمایید. تمامی محصولات ارائه شده در سایت با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا تقدیم شما می‌گردد تا تجربه ای بی‌نظیر از خرید فندک داشته باشید !همچنین شما میتوانید محصولات جانبی نظیر بنزین،فیتیله،سنگ و پنبه نمد را از فروشگاه ما تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *