آموزش استفاده, فندک

معرفی لوازم مصرفی فندک زیپو

سلام به تمامی همراهان عزیز فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر، در مقاله امروز به بررسی لوازم مصرفی فندک زیپو می پردازیم. از سنگ و بنزین زیپو تا فیتیله و نمد و پنبه ! پس با این مقاله همراه ما باش تا اطلاعات دقیق هر کدوم رو ببینی!

بنزین زیپو چیست ؟

به جرعت میتونم بگم مهم ترین چیزی که باید همراه فندکتون تهیه کنید. یک عدد بنزین اصل زیپو هست ! این بنزین با فرمول خاص و پیشرفته خودش بهترین یار و همراه فندک زیپو شماست. بنزینی که توسط کمپانی زیپو ساخته شده بهترین کارایی رو برای فندک شما هب ارمغان میاره و طول عمر فندک شما رو به شدت بالا میبرد.  شما برای روشن کردن فندم زیپو میتونید از چندین نوع سوخت آتش زا استفاده کنید که ما هیچ کدوم رو به جز این بنزین پیشنهاد نمیکنیم . لینک های پایین میتوانید لینک آموزش و خرید بنزین اصل زیپو را مشاهده کنید.

برای خرید بنزین اصل زیپو روی این لینک کلیک کنید !

آموزش بنزین زدن به فندک زیپو !

فیتیله زیپو چیست ؟

لازمه بعدی استفاده مستمر از فندک زیپو تعویض فیتیله و استفاده از لوازم مصرفی اصل فندک زیپو است. بزارید کمی راجع به فیتیله زیپو توضیح بدم . این فیتیله که با طول حدود 10 سانتی متر عرضه می‌شود در داخل کیس فندک زیپو و مابین پنبه ها قرار دارد. اینطور است که شما با پر کردن بنزین در داخل پنبه ها می‌توانید فندک خود را روشن کنید. بنزین جذب فیتیله شده و با ایجاد جرقه توسط سنگ ، احتراق شعله انجام میشود. با استفاده مکرر فیتیله می‌سوزد و سیاه میشود. به همین دلیل بعد از مدتی باید مقداری از فیتیله خود را کوتاه کنید! تا فیتیله نو و سفید به روشن شدن بهتر فندک زیپو شما کمک کند! لینک های پایین میتوانید لینک آموزش تعویض و خرید فیتیله اصل زیپو را مشاهده کنید.

برای خرید فیتیله اصل زیپو روی این لینک کلیک کنید !

آموزش تعویض فیتیله فندک زیپو!

سنگ زیپو چیست ؟

مورد بعدی در معرفی لوازم مصرفی فندک زیپو ، سنگ فندک است! این سنگ در بسته های 6 عددی توسط خود کمپانی زیپو تولید شده است. سنگ فندک زیپو کمی بزرگ تر از سنگ فندک های دیگر است. این سنگ با رنگ برنجی خود و کیفیتی درخور بهترین گزینه برای استفاده در فندک شماست. تعویض سنگ زیپو هم بسیار راحت بوده و در لینک های پایین میتوانید لینک آموزش تعویض و خرید سنگ اصل زیپو را مشاهده کنید.

برای خرید سنگ اصل زیپو روی این لینک کلیک کنید !

آموزش تعویض سنگ فندک زیپو!

پنبه و نمد زیپو چیست ؟

میرسیم به آخرین لوازم مصرفی فندک زیپو، پنبه و نمد ! معمولا اخرین چیزی که در فندک زیپو نیاز به تعویض دارد همین پنبه داخل کیس و نمد زیر آن است. به طور کلی پنبه زیپو فقط وظیفه انتقال بنزین به فیتیله را دارد و نمد نیز در حکم یک نگهبان ظاهر می شود. این نگهبان وظیفه جلوگیری از برگشت بنزین و همچنین جلوگیری از تبخیر سریع آن دارد. در لینک های پایین میتوانید لینک آموزش تعویض و خرید پنبه و نمد اصل زیپو را مشاهده کنید.

برای خرید پنبه و نمد اصل زیپو روی این لینک کلیک کنید !

آموزش تعویض پنبه و نمد فندک زیپو!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *