آموزش استفاده

معرفی برند فندک زورو

zorro

معرفی برند فندک زورو

در مقاله امروز به معرفی برند فندک زورو میپردازیم. شروع به کار فندک های زورو به سال 2008 و کشور هنگ کنگ برمی گردد ، جایی که استارت یک برند نوظهور با قدرت زده شد و خیلی زود این برند محبوب جای خود را در مارکت جهانی پیدا کرد و به یکی از پرفروش ترین برند های فندک تبدیل شد.

فندک های زورو به مانند فندک های زیپو قابلیت windproof یا مقاومت شعله در برابر باد را دارند.نکته جالب در رابطه با برند زورو این است که بر خلاف اکثر برند های چینی در ساخت محصول از برند های دیگز مانند زیپو تقلب نکرده است.قیمت محصولات این برند بین 20 تا 50 دلار آمریکا است . این موضوع قیمت کمتر به نسبت برند های دیگر در کنار کیفیت بالای ساخت و تنوع و رنگ بندی فوق العاده فندک باعث شده این برند به یکی از پر فروش ترین برند های فندک در دنیا تبدیل شود.این فندک به مانند فندک های زیپو از نوع نفت سفید است.

دلیل نام گذاری برند زورو از دید مدیران کمپانی این موارد بود:

(فندکی سبک تر از شخصیت های فیلم جوانمردی، غارت ثروتمندان و کمک به فقرا، تصویر عدالت و تجسم پرستش.)

اگرچه فندک های زورو هنگ کنگ بیش از 100 سال سابقه تولید ندارند، اما تمرکز این شرکت بر بهبود فناوری و نوآوری محصول است. این محصول جدید است که مزایای محصولات مشابه خارجی را جمع آوری کرده و کاستی های مشابه را بهبود بخشیده است.

با توجه به تصویر قهرمانانه و جوانمردانه زورو، توسط مرلین سینگر، طراح اروپایی در اواسط قرن بیستم، زورو به محصولات لباس مردانه وارد شد. ایده درست و قهرمانانه و سبک طراحی منحصر به فرد آن که مردانگی را برجسته می کند، می تواند به درستی نشان دهنده مد، سلطه، احساس عدالت و مردانگی مردان باشد. فندک ZORRO از زمان تولد خود به دنبال مأموریتی بوده است، ادغام 5000 سال فرهنگ چینی با مفهوم طراحی منحصر به فرد، کیفیت عالی و فناوری نفیس، نگاهی به فرم مد جهان، به وضوح نشان دادن شخصیت، فرهنگ و مد.

حال به 3 فندک از زورو که جزو پر فروش ترین  هاست می پردازیم

 

2007

1_فندک زورو کد 2007

 

فندک زورو کد 2007 در دو رنگ طلایی و مشکی و حکاکی طرح برحسته به بازار عرضه شد و به دلیل زیبایی و رنگ بندی جذاب به سرعت در بازار نفوذ کرد.سوخت این فندک بنزینی است و کیفیت ساحت بالایی دارد.این فندک به مانند دیگر فندک های زورو قابلیت windproof را دارذ.

 

2_فندک زورو کد 210

زورو کد سکه ملکه 210

 

فندک زورو کد 210 با طرح سکه ملکه و در رنگ طلایی ساخته و روانه بازار شد.کیفیت ساخت فوق العاده ، قابلیت فندک به منظور استفاده به عنوان جاسوییچی ، قیمت قوق اقتصادی فندک و سایز کوچک و جیبی فندک از مزیت های این فندک زیبا است.سوخت این فندک بنزینی است.

3_فندک زورو کد 208

زورو کنستانتین 208

 

زورو 208 معروف به زورو کنستانتین با نقش صلیب و کلمه کنستانتین و رنگ طلایی و در دو سایز بزرگ و کوچک به بازار عرضه شد.طراحی منحصر به فرد در کنار وزن مناسب و رنگ جذاب فندک همگی باعث شده است تا با یک فندک بی نظیر را مشاهده کنیم.این فندک همه ویژگی های یک فندک ایده آل را دارا است و در کنار آن با قیمت مناسب به نسبت دیگر فندک های هم رده خود به بازار عرضه شده است.

خرید فندک های زورو

ما با ارائه محصولات اصل برند زورو امکان استفاده از این محصولات با کیفیت را برای همراهان خود فراهم کرده ایم.

شما هم همین امروز با بررسی فندک های ما میتوانید هدیه مناسبی برای دوستان یا خریدی بی نظیر برای خود داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر آماده است تا به شما کمک کند تا با خیالی آسوده اقدام به خرید فندک های اورجینال بفرمایید. تمامی محصولات ارائه شده در سایت با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا تقدیم شما می‌گردد تا تجربه ای بی‌نظیر از خرید فندک داشته باشید !همچنین شما میتوانید محصولات جانبی نظیر بنزین،فیتیله،سنگ ، پنبه نمد و گاز را از فروشگاه ما تهیه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *