آموزش استفاده

فلاسک های جیبی زیپو

فلاسک جیبی

سلام به تمامی همراهان عزیز فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر.  در مقاله امروز سعی داریم به بررسی و معرفی فلاسک های جیبی زیپو بپردازیم.پس با این مقاله همراه ما باشید و نظرات خود را برای ما بنویسید.

مقدمه

کمپانی زیپو در کنار فندک اکسسوری های جذاب و کاربردی دیگری مثل بخاری جیبی ، کیف فندک ، جاسیگاری ، فلاسک و … ذازذ.در مقاله امروز سعی کردیم به توضیح این محصول کاربردی بپردازیم و شما را با این محصول آشنا کنیم.

تاریخچه فلاسک های جیبی به قرن هیجدهم بر می گردد.فلاسک ها در این زمان توسط طبقات اجتماعی بالا برای حمل الکل استفاده می شدند.در دوران ممنوعیت، زمانی که مصرف مخفیانه الکل رواج داشت، در آمریکا محبوبیت بیشتری پیدا کردند.در حالی که در طول قرن ها فلاسک ها از اسپند، نقره و شیشه ساخته شده اند، نسخه های امروزی بیشتر از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. این باعث دوام آنها می شود و اطمینان حاصل می کند که نوشیدنی آنها طعم ناخوشایندی به خود نمی گیرد.

فلاسک جیبی یک وسیله‌ی کاربردی است که برای هدیه دادن نیز بسیار مناسب است.

حتما برای شما هم پیش آمده که احساس کرده باشید جای یک نوشیدنی در جیبتان خالیست!وقتی برای کوه نوردی می روید حس می کنید به چای یا نوشیدنی نیاز دارید ولی زمان کافی برای توقف و چایی درست کردن ندارید، در این مواقع اگر یک فلاسک جیبی همراه داشته باشید، مشکلتان برطرف می‌شود.

قمقمه جیبی یا فلاسک جیبی محصولی است که می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه‌یتان را در آن بریزید و در طول روز آن را همراهتان داشته باشید.

طراحی ظاهری این محصولات به شکلی است که به راحتی و بدون نگرانی از بدفرم شدن لباس، می‌توانید آن‌ها را در جیب کت یا پالتویتان قرار دهید.

این محصولات متنوع هستند و بسته به نیاز شما کاربردهای مختلفی دارند.

بعضی از آن‌ها می‌توانند نوشیدنی شما را برای مدت طولانی سرد یا گرم نگه دارند.

بعضی دیگر دمای متعادل را برای نگه داشتن نوشیدنی فراهم می‌کنند.

در خرید فلاسک جیبی باید بسیار ریز بین باشید.زیرا قرار است این محصول را با نوشیدنی داخلش در جیبتان قرار دهید و اگر جنس متریال به کار رفته در آن مناسب نباشد، نوشیدنی از آن بیرون می‌ریزد و لباستان را خراب می‌کند و تجربه تلخ و خجالت آوری برای شما به همراه دارد.

داشتن کیفیت مناسب غیر از اینکه باعث می‌شود خیالتان از کثیف شدن لباس راحت باشد، زیبایی و جذابیت محصول را هم تضمین می‌کند.

به این ترتیب به محض اینکه فلاسک را از جیبتان دربیاورید، در هر جمعی که باشید، خواهید درخشید و توجه همگان به آن معطوف می شود.

فلاسک های زیپو معمولا از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند تا در سرما و گرما بطری شکل خود را از دست ندهد و درب بسیار محکمی برای آن تعبیه شده است تا مایع داخل آن به بیرون نریزد.

به طور کلی فلاسک های زیپو دارای طراحی جاودانه هستند که به راحتی در جیب شما قرار می گیرد. کلاهک توسط یک لولا به هم متصل می شود تا اطمینان حاصل شود که هرگز گم نمی شود. این فلاسک ها با ضخامت 1 میلی متر ساخته می شود. این فلاسک سبک وزن و ضد زنگ است و یک قیف با قابلیت ریختن آسان شامل پر کردن و ریختن روی آن سوار می‌شود.

طراحی فلاسک ها در ابعادی است که به راحتی در جیب قابل حمل باشند و معمولا بدنه آنها قوسی رو به داخل دارد تا فلاسک وقتی در جیب و روی قوس ران قرار می گیرد ایجاد ناراحتی نکند.

توجه داشته باشید که فلاسک ها در حالت ایده آل باید پس از هر بار استفاده تخلیه و شسته شود.

فلاسک های زیپو به طور معمول زیبایی شناسی ساده و کارآمدی دارد و نمای بیرونی آن با آرم Zippo برجسته شده است.

در این مقاله سعی کردیم تا به شما کمک کنیم تا اگر در انتخاب فلاسک مورد نظرتون دچار تردید شدید ، بتوانید راحت تر گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما می توانید تمام لوازم جانبی و اکسسوری زیپو را از فروشگاه ما تهیه کنید.

علاوه بر آن شما می توانید تمام فندک های معتبر را از فروشگاه ما تهیه کنید.تمامی فندک ها با گارانتی و جعبه اصلی  زیپو ارائه می شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر آماده است تا به شما کمک کند تا با خیالی آسوده اقدام به خرید فندک های اورجیال بفرمایید. تمامی محصولات ارائه شده در سایت با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا تقدیم شما می‌گردد تا تجربه ای بی‌نظیر از خرید فندک داشته باشید !همچنین شما میتوانید محصولات جانبی نظیر بنزین،فیتیله،سنگ و پنبه نمد را از فروشگاه ما تهیه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *