دسته‌بندی نشده, فندک

تاریخچه فندک پیرکاردین

سلام به تمامی همراهان عزیز فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر.  در مقاله امروز سعی داریم به معرفی تاریخچه فندک پیرکاردین بپردازیم.پس با این مقاله همراه ما باشید و نظرات خود را برای ما بنویسید.

مقدمه

پیرکاردین اسمی است که حتما به گوشتان خورده است.برند مشهور فرانسوی که در زمینه مد و اکسسوری فعالیت دارد و در این سال ها توانسته برای خود نامی دست و پا کند و علاقه مندان به مد و فشن را به سمت محصولات خود بکشاند.حال با هم تاریخچه فندک پیر کاردین را مرور می کنیم.

پیترو کاردین

 

در سال 1922 در ایتالیا و از پدر مادری فرانسوی متولد شد.پدر پیترو شراب ساز بود و انتظار داشت پسرش نیز مثل خودش به این شغل رو آورد اما پیر از همان نوجوانی به مد و طراحی علاقه داشت.خانواده او انتظار داشتند تا پیر علاقه خود به هنر را در رشته معماری دنبال کند اما پیر یک بار دیگر خانواده را نا امید و علاقه خود را به سمت  دنیای مد، طراحی و لباس ها برد.

حرکت در مسیر پیشرفت

پیر اولین قدم ها در مسیر پیشرفت را در سن 14 سالگی در سنت اتین طی کزد.در سال 1936، پیر کاردین به عنوان شاگرد در یکی از بهترین خیاطی ها شروع به کار کرد.

بعد از جنگ جهانی دوم  در سال 1945، پیترو به پاریس نقل مکان کرد و مدتی را در خانه ی  مد مادام پاکوئین مشغول به کار شد و پس از

بازه زمانی کوتاهی به خانه مد شیاپیرلی (Schiaparelli) رفت.

جرقه پیشرفت پیر در سال 1947 زده شد.در این سال او شاگرد کریستین دیور معروف شد و توانست با این طراح بنام همکاری خود را شروع کند و ایده های خود راحت تر عملی کند.پس از سه سال پیر به این نتیجه رسید که اکنون زمان مستقل شدن است و به این ترتیب در سال 1950 خانه مد خود را طراحی کرد.
در کوتاه ترین زمان ، پیر خود را به عنوان طراحی ماهر به مردم معرفی کرد.سبک طراحی های او  ظریف، ساده و هندسی بودکه در زمان خودش یکی از پیشگامان در مد و طراحی به حساب می آمد.بیشتر شهرت وی به دلیل ابداع اشکال هندسی است که در طراحی‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کرد.

قله موفقیت

دهه 60 اوج موفقیت این برند بود.با الهام از طرح‌های هندسی لباس‌های زیبایی را خلق کرد و اسم کالکشن خود را عصر فضایی گذاشت.این مجموعه به دلیل طراحی خاص ، زیبایی ، خلاقیت ، و استفاده از مواد جدید در ساخت لباس تحسین همگان را به همراه داشت.

طراحی های او صنعت مد و لباس آمریکا و بریتانیا را به کلی تغییر داد و زنان و مرذان این کشورها عاشق محصولات این برند شده بودند.طراحان ژاپنی که خود جزو طراحان بنام دنیا بودند از طرح های این برند الهام می گرفتند. کم کم پیر کاردین به برند معتبری در سراسر جهان تبدیل شد و در بین دوست داران مد جایگاه ویژه ای پیدا کرد. کاردین فقط به طراحی لباس رضایت نداد و در دهه ی 70 کار طراحی خود را به  صنعت مبلمان، اتومبیل، اکسسوری نیز گسترش داد.

فندک های پیر کاردین

همان ظرافت و پیچیدگی که در محصولات پیر کاردین اجرا شده است ، در فندک های پیر کاردین نیز مشاهده شده است.تن

وع مدل ، طرح و سایز فندک باعث شده تا تمام سلیقه هارا به سمت خود جلب کند و علاقه مندان به جمع آوری کلکسیون را شیفته محصولات خود کند.

علاوه بر فندک محصولات دیگری نظیر جعبه سیگار، زیر سیگاری و کاتر (گیوتین) سیگار برگ تولید می کند.

بدنه ی فندک های پیر کاردین از فولاد ضد زنگ ساخته شده که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند.
ترکیب لاک کروم و بورگوند بر روی بدنه ی بعضی از فندک ها باعث استحکام و راحتی استفاده از این فندک ها شده است؛ وزن کم و بدنه ی باریک بعضی از فندک ها به خوش دستی آن ها افزوده است.
طراحی زیبا و حکاکی های ظریف بر روی بدنه این فندک ها نیز بسیار جالب توجه است.بدنه ی فندک های پیر کاردین به شکل مستطیل، مربع و بیضی ساخته شده که سایز، اندازه و قطر بدنه آن ها با یکدیگر متفاوت است.در کنار این موارد باید به کیفیت بالای ساخت ، قطعات استفاده شده درجه 1 ،طراحی ظریف روی بدنه اشاره کرد.

پیرکاردین با حکاکی اسم برندش روی تمامی فندک علاوه بر زیبایی بخشیدن به کار ، اصالت کالا را نیز تضمین کرده است. سوخت مورد استفاده در فندک پیر کاردین گاز است که قابلیت شارژ مجدد دارد و با بوتان پر می شود.فندک های پیر کاردین شامل فندک های مناسب پیپ، فندک هایی با شعله ی معمولی و شعله ی جت می شوند.

فندک های پیر کاردین بیشترین فروش را در اروپا داشته اند و در سال 2009 لقب ” سازنده ی سال” به این برند داده شد. انواع مدل های این فندک در طرح، رنگ و سایز های متفاوت، به گونه ای است که می تواند انتخاب هر سلیقه ای باشد.همچنین فندک های کاردین در جعبه ای لوکس بسته بندی شده که آن ها را به هدیه ای خاص برای عزیزان و دوستان شما بدل کرده است.

دوست ذاران و علاقه مندان به فندک های لوکس پبرکاردین میتوانند فندک و لوازم جانبی ان را از فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر تهیه کنند. فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر آماده است تا به شما کمک کند تا با خیالی آسوده اقدام به خرید فندک های اورجینال بفرمایید. تمامی محصولات ارائه شده در سایت با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا تقدیم شما می‌گردد تا تجربه ای بی‌نظیر از خرید فندک داشته باشید !همچنین شما میتوانید محصولات جانبی نظیر بنزین،فیتیله،سنگ ،گاز بوتان و پنبه نمد را از فروشگاه ما تهیه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *