آموزش استفاده

برترین فندک های زورو بخش اول

سلام وقت بخیر

در مقاله امروز سعی می کنیم سه تا از بهترین فندک های برند نوپا و در عین حال خوش ساخت و معروف زورو را به شما معرفی کنیم.فندک های زورو از کیفیت ساخت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و طراحی های منحصر به فردی دارند .

فندک های زورو به مانند فندک های زیپو قابلیت windproof یا مقاومت شعله در برابر باد را دارند.نکته جالب در رابطه با برند زورو این است که بر خلاف اکثر برند های چینی در ساخت محصول از برند های دیگز مانند زیپو تقلب نکرده است.قیمت محصولات این برند بین 20 تا 50 دلار آمریکا است . این موضوع قیمت کمتر به نسبت برند های دیگر در کنار کیفیت بالای ساخت و تنوع و رنگ بندی فوق العاده فندک باعث شده این برند به یکی از پر فروش ترین برند های فندک در دنیا تبدیل شود.این فندک به مانند فندک های زیپو از نوع نفت سفید است.

فندک زورو کد Snake202

 

1_فندک زورو کد 202

فندک زورو کد 202 تصویر یک مار کبری که بر روی فندکی با زمینه سیاه و طلایی حک شده است و یک اثر

هنری خلق شده اس

ت.این فندک قیمت مقرون به صرفه ای دارد و با سوخت بنزینی به بازار عرضه شد.طراخی فندک بصورت 360 درجه است و حکاکی فندک طرح برجسته است.

 

 

2_فندک زورو کد 206

گوان یو یکی از بزرگترین افسران جنگی تاریخ چین در زمان سلسله هان بود و نقش برجسته ای در جنگ های داخلی و نابودی سلسله

فندک زورو کد Guan yu206هان داشت.همچنین این جنگجو باعث ایجاد پادشاهی (شو) شد.این جنگجو برای چینی ها یک نماد ملی محسوب می شود.کمپانی زورو فندک زورو کد سرباز چینی 206  را با الهام از این جنگجو و با حکاکی تصویر این فرد به بازار عرضه کرد.این فندک نقره ای رنگ است و حکاکی آن بصورت عمیق انجام شده است.سوخت آن بنزینی است.این فندک با توجه به حکاکی و قیمت یکی از پرفروش ترین فندک های زیپو است.

 

 

3_فندک زورو کد 2004

فندک زورو کد 2004 با طرح چوب و رنگ قهوه ای به بازار عرضه شد. ترکیب بدنه طرح چوبی و حکاکی فلزی و برجسته روی آن یک ترکیب خاص شده است و یک اثر ماندگار خلق کرده اند.این فندک مثل فندک های زیپو قابلیت windproof را دارا است یعنی ضد باد هستند و در شرایط آب و هوایی سخت هم کار می کنند.نام برند زورو در قسمت تحتانی فندک حکاکی شده است.فندک زورو کد 2004

خرید فندک های زورو

ما با ارائه محصولات اصل برند زورو امکان استفاده از این محصولات با کیفیت را برای همراهان خود فراهم کرده ایم.

شما هم همین امروز با بررسی فندک های ما میتوانید هدیه مناسبی برای دوستان یا خریدی بی نظیر برای خود داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر آماده است تا به شما کمک کند تا با خیالی آسوده اقدام به خرید فندک های اورجینال بفرمایید. تمامی محصولات ارائه شده در سایت با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا تقدیم شما می‌گردد تا تجربه ای بی‌نظیر از خرید فندک داشته باشید !همچنین شما میتوانید محصولات جانبی نظیر بنزین،فیتیله،سنگ ، پنبه نمد و گاز را از فروشگاه ما تهیه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *